Időpont egyeztetés tippek és technikák pénzügyi és biztosítási értékesítők számára.

Hogyan egyeztess sikeresen időpontot hideghívással?

Tanulható technikák pénzügyi és biztosítási értékesítőknek.

Ha pénzügyi vagy biztosítási szolgáltatások értékesítésével foglalkozol, és gyakran végzel hideghívásokat, ez a cikk neked szól.

Miért kulcskérdés az időpont egyeztetés tréning a pénzügyi és biztosítási szektorban?

Az időpont egyeztetés a legtöbb értékesítői folyamat kiindulópontja, különösen a pénzügyi és biztosítási piacon. Ez az a lépés, ahol vagy kialakul a kapcsolat, vagy máris elvész az érdeklődés.

Mégis, sok értékesítő feszeng, kerüli a hívásokat, vagy úgy érzi, megalázó az elutasítás. Ez nem véletlen. És főleg nem egyéni hiba. Hanem rendszer- és szemléletprobléma.

Miért olyan nehéz sokaknak hideghívást kezdeményezni?

• Mert tanult kommunikációs gátak dolgoznak bennünk, udvariasságnak álcázott fékezések.

• Mert a legtöbben nem kapnak valódi eszközt a hívásokhoz, csak egy szlogent: „csináld!”.

• Mert rossz szavakat használunk, például „tanácsadás”, „bemutatkozás”, „szeretnék ajánlani valamit”, ezek többsége már az első mondatban elveszíti az ügyfél figyelmét.

• És mert nehéz elfogadni, hogy ez egy mennyiségi munka, amit csak akkor érdemes csinálni, ha mellette a minőségre is figyelünk.

 

Időpont egyezetési tippek és technikák | MentorCard

A jó időpont egyeztetés nem csodafegyver.

Ez egy játék, ahol számít a kitartás, de csak akkor van értelme, ha közben fejlődik a tartalom is.

 

A sikeres időpont egyeztetés 5 alapja

1. Sales mindset – A hozzáállásoddal kezdődik minden. A hívás előtti belső állapotod dönt arról, milyen lesz a megszólalásod.

2. Kommunikációs gátak felismerése – Mit hoztál magaddal korábbról, ami most akadályoz?

3. Tiltó szavak kiszűrése – Van egy iparági szóhasználat, amit jobb, ha elfelejtesz.

4. Jól felépített szkript – Nem bemagolt szöveg, hanem működő logika, a te stílusodra szabva.

5. Gyakorlás + személyre szabott visszajelzés – Ez az, amit a legtöbben kihagynak, pedig itt születik a fejlődés.

 

Kiknek való ez a tudás?

 

1. Értékesítési vezetőknek

Akik szeretnék, hogy csapatuk hatékonyabban egyeztessen időpontokat,  ne csak hívogassanak, hanem tényleges eredményt érjenek el.

Egy célzott időpont egyeztetés tréning segíthet abban, hogy a csapat:

• tudatosabban kommunikáljon,

• kevesebb elutasítást kapjon,

• és nagyobb arányban egyeztessen valódi, minőségi találkozókat.

 

2. Egyéni vállalkozóknak a pénzügyi és biztosítási piacon

Akik saját ügyfélkörüket építik, és keresik a hozzájuk illő, működő hívástechnikai megközelítést.

Az egyéni sales mentoring során nemcsak a hívástechnikát fejlesztjük, hanem azt is, hogyan illeszkedik a hívásod a saját személyiségedhez és célpiacodhoz.

 

Miért fontos a személyre szabott visszajelzés?

Mert a sablonok ideje lejárt.

Amit ma keresünk: egyéni hang, természetes fellépés, gyors figyelemfelkeltés.

Ehhez viszont kell egy külső szem, aki segít észrevenni a gyenge pontokat, és építő visszajelzést ad,  nem egy újabb sablont.

 

És amiért ezt a cikket írtam:

Az időpont egyeztetés nem ördögtől való.

A hideghívás nem feltétlenül stressz.

De csak akkor válik eszközzé, ha tudatosan építed fel, és nem mások mondatait mondod, hanem a sajátodat.

 

Ha úgy érzed, neked vagy a csapatodnak is szüksége van erre a tudásra, elérhető vagyok:

– tréning formában: értékesítési csapatok fejlesztésére.

– mentoring formában: egyéni támogatással coaching vagy mentoring formájában.

 

A következő időpontod egyeztesd már ezzel a tudással felvértezve.

Megszólított a téma? Ideje mögé néznünk!

Az igazán éles kérdések ritkán oldódnak meg egy blogbejegyzés végére - de egy jól irányzott beszélgetés elindíthat a fejlődés útján!
Vedd fel velem a kapcsolatot!

Szívesen inspirálódnál értékesítési témában?

Hetente több alkalommal osztok meg szakmai tartalmat LinkedIn profilomon. Vigyázz ha itt bekövetsz nem úszod meg, hogy fejlődj sales fronton.

Kapcsolódj hozzám a linkedinen is!